UPORABA KOŠARICE
Da bismo primili vašu narudžbu morate biti prijavljeni na našu web trgovinu, a ako
to niste prije učinili prethodno se morate registrirati. Registrirati se možete
OVDJE.
Ako želite naručiti proizvod (ili više njih) putem naše web trgovine klikom na polje
DODAJ U KOŠARICU proizvod će biti ubačen u vašu košaricu. Sadržaj košarice možete
pogledati klikom na polje VIDI MOJU KOŠARICU.
Prije zaključenja narudžbe u košaricu možete dodati koliko god želite proizvoda.
Također klikom na polje IZBACI možete odabrani proizvod odstraniti iz košarice.
Isto tako, klikom na polje KOLIČINA vratit ćete se na detaljan opis artikla gdje
možete dodati određenu količinu istog proizvoda. Kad ste unijeli sve proizvode kliknite
na polje POTVRDI NARUDŽBU.
UVJETI I NAČIN PLAĆANJAIsporuku vršimo samo na području Republike Hrvatske.
Na svoju e-mail adresu primit ćete obavijest o zaprimanju vaše narudžbe i broj narudžbe.
Naručene proizvode na našem webshopu možete plaćati pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja paketa) ili jednokratno slijedećim karticama: American Express®, Visa, Diners, Maestro® ili MasterCard®.
Prilikom obrade paketa plaćenog karticom, s kartice se tereti cjelokupan iznos narudžbe.
Dostavljaču ne možete platiti naručene artikle karticama.
U cijenu je uključen PDV (25%). Troškovi slanja dodaju se pri izradi narudžbe. Više o načinima plaćanja pročitajte
ovdje.
DOSTAVA NARUDŽBENaručeni proizvodi bit će dostavljeni putem Hrvatske pošte. Uobičajeni
rok dostave za dostupne proizvode je 3-6 radnih dana.
Troškovi pakiranja i slanja iznose 24,90 kn .
Provjerite sadržaj paketa prilikom primitka u prisutnosti dostavljača i obavijestite nas u slučaju eventualnog oštećenja ili nepotpunog sadržaja.
POVRAT PROIZVODA
Svi proizvodi su detaljno pregledani prije dostave i isporučeni neoštećeni i u ispravnom stanju te u odgovarajućem pakiranju za transport.
U kojem slučaju možete vratiti naručene proizvode?
Kupac ima pravo na povrat robe u roku od 15 dana od primitka paketa i nakon što nas je obavijestio o svojoj odluci da raskine ugovor putem obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je primio u paketu zajedno s naručenom robom ili koji možete preuzeti
OVDJE.
Primljena roba se ne može vratiti zbog zdravstvenih i higijenskih razloga, osim u slijedećim slučajevima:
• ako je isporučena roba koju kupac nije naručio
• ako je isporučena roba kojoj je istekao rok trajanja
• ako isporučena roba ima grešku ili vidljiva oštećenja koja nisu nastala u transportu.
U slučaju povrata robe, uvažit ćemo samo povrat one robe koja je vraćena u originalnom pakiranju, nekorištena i neoštećena (ukoliko razlog povrata nije oštećenje) zajedno s originalnim računom i ispunjenim obrascem za jednostrani raskid ugovora, a koje je kupac dobio u paketu s dostavljenim proizvodima i to u roku od 15 dana od primitka paketa. Obrazac za jednostrani raskid ugovora kupac može i prethodno poslati elektronskim putem, a povrat novca za gore navedene slučajeve bit će vraćen tek nakon primitka proizvoda koje kupac vraća.
Novac za vraćene proizvode uplatit ćemo putem poštanske uputnice, u roku od 14 dana od dana primitka vraćenih proizvoda.
Kupac sam snosi troškove povrata robe na adresu web shop trgovine tvrtke Direkt Marketing d.o.o.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ("Narodne novine", br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor na nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama (Direkt Marketing d.o.o., Marijana Lanosovića 24, 35400 Nova Gradiška) pri čemu ćemo vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora.
Prigovor također možete poslati
- putem elektronske pošte:
info@yves-rocher.com.hr
- putem pošte na adresu: Direkt Marketing d.o.o., PP 23, 35400 Nova Gradiška
- telefaksa: 035 210 708
Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, stoga vas molimo da naznačite svoje podatke (ime, prezime i adresu).
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE Prodavatelj
odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim
odnosima (članci 400-422).
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u
trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon
prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak
Materijalni
nedostatak postoji:
•ako stvar
nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
•ako stvar
nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je
bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
•ako stvar
nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno
propisane,
•kad je
Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su
uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
•ako stvar
nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac
mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne
izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari
(reklame, označavanje stvari i dr.),
Ako je Kupac
na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje
određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Prodavatelj nije
znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do
trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi
ugovor.
Prodavatelj
ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati
Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
ZAŠTITA PODATAKAOsobne podatke koje nam stavljate na raspolaganje obrađujemo kako bi smo Vam ubuduće mogli dostaviti informacije o novim ponudama.
Ti podaci mogu biti: ime, prezime, adresa i poštanski broj, sekundarna adresa i poštanski broj, datum rođenja, e-mail, kontakt telefon.
Navedene osobne podatke obrađujemo na nekoliko načina: slanje promotivnog materijala putem e-pošte, slanje promotivnog materijala na vašu adresu, telefonski poziv ili SMS s novom ponudom, kolačići prilikom pregleda naše web stranice (cookie).
Ovim putem želimo vam poručiti da u bilo kojem trenutku imate pravo na pristup svojim osobnim podacima (zatražiti informaciju koje Vaše podatke imamo i u koju ih svrhu koristimo), pravo na izmjenu osobnih podataka (u bilo kojem trenutku možete zatražiti izmjenu podataka) te pravo na zaborav (u bilo kojem trenutku možete zatražiti brisanje dijela podataka ili potpuno brisanje iz baze podataka).
Sukladno odredbi, svoj odgovor očekujte u roku 72h nakon zaprimanja bilo kojeg od navedenih zahtjeva.
Na ovaj način možete upravljati svojim osobnim podacima putem zahtjeva na adresu e-pošte (odjava@yves-rocher.com.hr), putem poziva na broj 035/210-700, putem pisma na našu adresu (Direkt Marketing d.o.o., Rokova 74, 35404 Cernik) ili osobnim dolaskom u trgovine u Rijeci (Korzo 1) ili Splitu (Trg Republike 2 - Marmontova ili Mall of Split, J. Jovića 93).
Više o zaštiti podataka pročitajte
ovdje.
POKLON UZ NARUDŽBUUvjete za primitak poklona pogledajte
OVDJE.
PRAVILNIK KUPOVINE PUTEM WEB TRGOVINE
1. Web trgovina prodaje robu putem internet mreže.
2. Nakon izvršene narudžbe kupac dobiva e-mailom informaciju da je njegova narudžba zaprimljena.
3. Narudžbe realizira tvrtka Direkt Marketing d.o.o.
4. Prihvaćanje narudžbe na realizaciju počinje odmah nakon primitka narudžbe.
5. Narudžbe će biti realizirana pod uvjetom da je roba dostupna u skladištima tvrtke Direkt Marketing d.o.o. U slučaju da jedan dio naručenih proizvoda trenutno nije dostupan, kupac dobiva obavještenje o stanju narudžbe i odlučuje o načinu realizacije (djelomična realizacija, produženje termina realizacije, povlačenje narudžbe u cijelosti)
6. Za akcijsku prodaju ili rasprodaju predviđena je ograničena količina proizvoda pa u vezi s tim realizacija narudžbi provodi se prema redoslijedu potvrđenih narudžbi za ove proizvode, sve dok se ne rasprodaju količine koje su za to predviđene.
7. Uz svaku narudžbu ispostavlja se račun. Račun se ispostavlja u trenutku kada su svi artikli naručeni od strane kupca kompletirani i spremni za otpremu.
8. Kupac može uvoditi izmjene u narudžbi sve dok ne zaprimimo narudžbu.
9. Kupac može povući narudžbu u cijelosti do trenutka otpreme pošiljke. Ovakve izmjene moguće je uvesti kontaktirajući Odjel za odnose s kupcima e-mailom
info@yves-rocher.com.hr ili telefonski na broj 035 / 210 700
10. Sve cijene navedene su u hrvatskoj valuti HRK s uračunatim PDV-om i vrijede isključivo za kupovinu putem web trgovine. Cijena prikazana za svaki proizvod vrijedi do trenutka kada kupac izvrši narudžbu.
11. Web trgovina zadržava pravo da može mijenjati cijene proizvoda koji se nalaze u ponudi a također i proširiti ponudu za nove proizvode, za aktiviranje i završetak akcijske prodaje na web stranicama prodavaonice i uvođenje izmjena u provođenju iste.
12. Vrijeme realizacije narudžbe računa se od trenutka kada je narudžba napravljena sve do otpreme naručenih artikala. Računaju se isključivo radni dani. Narudžbe koje obuhvaćaju proizvode za koje je predviđeno različito vrijeme realizacije otpremaju se nakon kompletiranja cijele pošiljke. Vrijeme realizacije narudžbe ne smije trajati više od 5 radnih dana.
13. Cijena proizvoda ne sadrži i cijenu dostave.
14. Narudžbe dostavljamo iskučivo na područje Republike Hrvatske.
O PODUZEĆUDIREKT MARKETING d.o.o., Rokova 74, 35404 Cernik
OIB: 98226160205
IBAN: HR4123300031152244602 otvoren kod Splitske banke
Društvo je upisano u Trgovačkom sudu u Slavonskom Brodu pod brojem MBS:050030550
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna uplaćen u cijelosti
Osnivač društva: Philippe Kovačević
Član uprave: Nathalie Kovačević
Tel.: 035/210-700
Fax: 035/210-708
E-mail:
info@yves-rocher.com.hr
Web stranica: www.yves-rocher.com.hr