Aktualno: Yves Rocher Hrvatska
Ovo web mjesto upotrebljava kolačiće (cookies). Kliknite OVDJE za više informacija. Nastavkom pregleda ovog web mjesta slažete se s korištenjem kolačića.
 
Zatvori

Informacija

Molimo, pričekajte trenutak!

ČESTA PITANJA

ČESTA PITANJA


Kako bismo olakšali snalaženje na našim stranicama, odgovorili smo na vaša najčešća pitanja. Vjerujemo da će vam odgovori pomoći kako biste što lakše, brže i bez nedoumica izvršili narudžbu željenog proizvoda.

Kako napraviti narudžbu?
Ako želite naručiti proizvod/e putem naše online trgovine, klikom na polje DODAJ U KOŠARICU koje se nalazi uz svaki proizvod, isti će biti ubačen u vašu košaricu. Uz svaki proizvod postoji mogućnost odabira više istog artikla (brojevi od 1-9). Sadržaj košarice uvijek možete provjeriti klikom na ikonu košarice u gornjem desnom kutu.

Moram li se registrirati?
Ne. Proizvodi se mogu naručiti i bez registracije. Ipak, registraciju preporučamo zbog svih slijedećih kupnji i ekskluzivnih promotivnih ponuda koje su dostupne samo registriranim kupcima.

Ne sjećam se svoje lozinke, što sad?
Kliknite na link ovdje nakon čega ćete biti traženi da unesete korisničko ime i e-mail adresu na koju će stići resetirana lozinka.

Kako mogu platiti svoju narudžbu?
Plaćanje je moguće izvršiti pouzećem (gotovinom prilikom dostave paketa) ili jednokratno slijedećim karticama: American Express®, Visa, Diners, Maestro® ili MasterCard®. Prilikom obrade paketa plaćenog karticom, s kartice se tereti cjelokupan iznos narudžbe.

Jesu li podaci o kartici s kojom kupujem sigurni?
Podaci o karticama unose se kroz posebno zaštićeni bankovni servis kako bi se dodatno osigurala Vaša zaštita. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsuvremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantira procesor platnih kartica CorvusPay. Sistem kartičnog online plaćanja kompletni proces naplate obavlja preko Corvusovog sigurnog servera. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Mogu li naručiti dostavu proizvoda na svoju adresu?
Naravno, potrebno je samo da u polja adrese za dostavu upišete svoje podatke.

Kako dostavljate i koja je cijena?
U cijenu je uključen PDV (25%). Troškovi slanja dodaju se pri izradi narudžbe. Na e-mail adresu primit ćete obavijest o zaprimanju vaše narudžbe i broj narudžbe. Naručeni proizvodi bit će dostavljeni putem Hrvatske pošte. Uobičajeni rok dostave za dostupne proizvode je 3-6 radnih dana.
Troškovi pakiranja i slanja iznose 24,90 kn.
Provjerite sadržaj paketa prilikom primitka u prisutnosti dostavljača i obavijestite nas u slučaju eventualnog oštećenja ili nepotpunog sadržaja.
Uvjet za ostvarivanje besplatne dostave pogledajte ovdje

Kako iskoristiti promo kod?
Na prvom koraku procesa kupnje, ispod odabranih proizvoda, na dnu stranice nalazi se prostor za upisivanje promo koda. u polje predviđeno za unos koda upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „OK“. Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite na idući korak. Nije moguće kombinirati i zbrajati međusobno više promo kodova, na jednoj narudžbi je moguće iskoristiti jedan promo kod. Promo kod nije moguće zamijeniti za novac.

Koje je radno vrijeme korisničke podrške?
Radno vrijeme korisničke podrške je:
ponedjeljak - petak: 8h - 16h
Van radnog vremena korisničke podrške, pišite nam na info@yves-rocher.com.hr.

Dostavljate li u inozemstvo?
Yves Rocher u ovom trenutku nema mogućnost isporuke u inozemstvo. Ako u svojoj državi imate Yves Rocher trgovine, svakako pogledajte njihovu ponudu.

Ako imate dodatnih pitanja, nazovite našu korisničku podršku na broj 035210700 ili nam se javite na info@yves-rocher.com.hr, a mi ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku.