Uvjeti poslovanja: Yves Rocher Hrvatska
Ovo web mjesto upotrebljava kolačiće (cookies). Kliknite OVDJE za više informacija. Nastavkom pregleda ovog web mjesta slažete se s korištenjem kolačića.
 
Zatvori

Informacija

Molimo, pričekajte trenutak!

Pravila i uvjeti poslovanja


UPORABA KOŠARICE

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku potvrde narudžbe 
ili PRIJAVE ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj mobitela) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu.

Ona može biti proizvoljan niz znakova – što je duža, otpornija je na hakersko probijanje.
Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registriraj”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.

Registrirati se možete. ovdje

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena zaporka”. Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.  Nju možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa. 
Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Ako želite naručiti proizvod (ili više njih) putem naše web trgovine klikom na polje DODAJ U KOŠARICU proizvod će biti ubačen u vašu košaricu. Sadržaj košarice možete pogledati klikom na polje VIDI MOJU KOŠARICU.

Prije zaključenja narudžbe u košaricu možete dodati koliko god želite proizvoda, osim testera proizvoda kojih možete naručiti maksimalno 3 komada pod istom šifrom.

Također klikom na polje IZBACI možete odabrani proizvod odstraniti iz košarice.
Isto tako, klikom na polje KOLIČINA vratit ćete se na detaljan opis artikla gdje možete dodati određenu količinu istog proizvoda. Kad ste unijeli sve proizvode kliknite na polje POTVRDI NARUDŽBU.


UVJETI I NAČIN PLAĆANJA

Isporuku vršimo samo na području Republike Hrvatske.

Na svoju e-mail adresu primit ćete obavijest o zaprimanju vaše narudžbe i broj narudžbe.

Naručene proizvode na našem webshopu možete plaćati pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja paketa) ili jednokratno slijedećim karticama: Premium Visa, Visa, Diners, Maestro® ili MasterCard®.
Prilikom obrade paketa plaćenog karticom, s kartice se tereti cjelokupan iznos narudžbe.
Dostavljaču ne možete platiti naručene artikle karticama.

U cijenu je uključen PDV (25%). Troškovi slanja dodaju se pri izradi narudžbe.
Više o načinima plaćanja pročitajte ovdje

DOSTAVA NARUDŽBE

Naručeni proizvodi bit će dostavljeni putem Hrvatske pošte ili GLS paketne dostave, ovisno o vašem odabiru.
• Uobičajeni rok dostave za dostupne proizvode putem Hrvatske pošte je 3-6 radnih dana.
• Uobičajeni rok dostave za dostupne proizvode putem GLS paketne dostave je slijedeći dan od dana preuzimanja paketa ili maksimalno 2 rada dana u vremenu od 08:00 do 17:00H.
Dostava na pojedine otoke putem GLS paketne dostave može trajati duže, a raspored dostave provjerite ovdje

Ukoliko odaberete GLS paketnu dostavu, obvezno je upisati e-mail adresu. Na e-mail adresu ćete primiti obavijest o prispijeću paketa kao i link za praćenje paketa.

• Troškovi pakiranja i slanja putem Hrvatske pošte iznose 24,90 kn.
• Troškovi pakiranja i slanja putem GLS paketne dostave iznose 32,90 kn.

BESPLATNA DOSTAVA 
• Uvjeti za besplatnu dostavu odnose se samo na slanje putem Hrvatske pošte.
• Ukoliko odaberete slanje GLS paketnom dostavom, a stekli ste uvjet za besplatnu dostavu, na ukupni iznos vaše narudžbe bit će dodatno naplaćeno 8,00 kn.

VAŽNO
Prilikom primitka paketa, provjerite sadržaj paketa u prisutnosti dostavljača. 
U slučaju umanjenog ili oštećenog sadržaja paketa možete odbiti primitak istog ili zatražiti od dostavljača sastavljanje zapisnika kako bi ostvarili pravo na odštetu.

POVRAT PROIZVODA

Svi proizvodi su detaljno pregledani prije dostave i isporučeni neoštećeni i u ispravnom stanju te u odgovarajućem pakiranju za transport.
U kojem slučaju možete vratiti naručene proizvode?
Kupac ima pravo na povrat robe u roku od 15 dana od primitka paketa i nakon što nas je obavijestio o svojoj odluci da raskine ugovor putem obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je primio u paketu zajedno s naručenom robom ili koji možete preuzeti ovdje.

Primljena roba se ne može vratiti zbog zdravstvenih i higijenskih razloga, osim u slijedećim slučajevima:
• ako je isporučena roba koju kupac nije naručio
• ako je isporučena roba kojoj je istekao rok trajanja
• ako isporučena roba ima grešku ili vidljiva oštećenja koja nisu nastala u transportu.

U slučaju povrata robe, uvažit ćemo samo povrat one robe koja je vraćena u originalnom pakiranju, nekorištena i neoštećena (ukoliko razlog povrata nije oštećenje) zajedno s originalnim računom i ispunjenim obrascem za jednostrani raskid ugovora, a koje je kupac dobio u paketu s dostavljenim proizvodima i to u roku od 15 dana od primitka paketa. Obrazac za jednostrani raskid ugovora kupac može i prethodno poslati elektronskim putem, a povrat novca za gore navedene slučajeve bit će vraćen tek nakon primitka proizvoda koje kupac vraća.

Novac za vraćene proizvode uplatit ćemo putem poštanske uputnice, u roku od 14 dana od dana primitka vraćenih proizvoda.
Kupac sam snosi troškove povrata robe na adresu web shop trgovine tvrtke Direkt Marketing d.o.o.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ("Narodne novine", br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših proizvoda i usluga mogu podnijeti u pisanom obliku i to:
- putem elektronske pošte: info@yves-rocher.com.hr
- putem pošte na adresu: Direkt Marketing d.o.o., PP 23, 35400 Nova Gradiška

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, stoga vas molimo da naznačite svoje podatke (ime, prezime i adresu).


PRAVILNIK KUPOVINE PUTEM WEB TRGOVINE


1. Web trgovina prodaje robu putem internet mreže.
2. Nakon izvršene narudžbe kupac dobiva e-mailom informaciju da je njegova narudžba zaprimljena.
3. Narudžbe realizira tvrtka Direkt Marketing d.o.o.
4. Prihvaćanje narudžbe na realizaciju počinje odmah nakon primitka narudžbe.
5. Narudžbe će biti realizirana pod uvjetom da je roba dostupna u skladištima tvrtke Direkt Marketing d.o.o. 
U slučaju da jedan dio naručenih proizvoda trenutno nije dostupan, kupac dobiva obavještenje o stanju narudžbe i odlučuje o načinu realizacije (djelomična realizacija, produženje termina realizacije, povlačenje narudžbe u cijelosti)
6. Za akcijsku prodaju ili rasprodaju predviđena je ograničena količina proizvoda pa u vezi s tim realizacija narudžbi provodi se prema redoslijedu potvrđenih narudžbi za ove proizvode, sve dok se ne rasprodaju količine koje su za to predviđene.
7. Uz svaku narudžbu ispostavlja se račun. Račun se ispostavlja u trenutku kada su svi artikli naručeni od strane kupca kompletirani i spremni za otpremu.
8. Kupac može uvoditi izmjene u narudžbi sve dok ne zaprimimo narudžbu.
9. Kupac može povući narudžbu u cijelosti do trenutka otpreme pošiljke. Ovakve izmjene moguće je uvesti kontaktirajući Odjel za odnose s kupcima e-mailom info@yves-rocher.com.hr ili telefonski na broj 035 / 210 700 
10. Sve cijene navedene su u hrvatskoj valuti HRK s uračunatim PDV-om i vrijede isključivo za kupovinu putem web trgovine. Cijena prikazana za svaki proizvod vrijedi do trenutka kada kupac izvrši narudžbu.
11. Web trgovina zadržava pravo da može mijenjati cijene proizvoda koji se nalaze u ponudi a također i proširiti ponudu za nove proizvode, za aktiviranje i završetak akcijske prodaje na web stranicama prodavaonice i uvođenje izmjena u provođenju iste.
12. Proces upisivanja cijene na Internet stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, budući se ne radi o automatskom unosu. 
Takve situacije su izvanredne i za njih se Prodavatelj unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod, te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca.
13. Vrijeme realizacije narudžbe računa se od trenutka kada je narudžba napravljena sve do otpreme naručenih artikala. Računaju se isključivo radni dani.
Narudžbe koje obuhvaćaju proizvode za koje je predviđeno različito vrijeme realizacije otpremaju se nakon kompletiranja cijele pošiljke. Vrijeme realizacije narudžbe ne smije trajati više od 5 radnih dana. 
14. Cijena proizvoda ne sadrži i cijenu dostave.
15. Narudžbe dostavljamo iskučivo na područje Republike Hrvatske.


ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE 

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422). 

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak 

Materijalni nedostatak postoji:
• ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
• ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata  Prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
• ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
• kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
• ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),

Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor. 

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.


ZAŠTITA PODATAKA

Osobne podatke koje nam stavljate na raspolaganje obrađujemo kako bi smo Vam ubuduće mogli dostaviti informacije o novim ponudama. 
Ti podaci mogu biti: ime, prezime, adresa i poštanski broj, sekundarna adresa i poštanski broj, datum rođenja, e-mail, kontakt telefon.

Navedene osobne podatke obrađujemo na nekoliko načina: slanje promotivnog materijala putem e-pošte, slanje promotivnog materijala na vašu adresu, telefonski poziv ili SMS s novom ponudom, kolačići prilikom pregleda naše web stranice (cookie).

Ovim putem želimo vam poručiti da u bilo kojem trenutku imate pravo na pristup svojim osobnim podacima (zatražiti informaciju koje Vaše podatke imamo i u koju ih svrhu koristimo), pravo na izmjenu osobnih podataka (u bilo kojem trenutku možete zatražiti izmjenu podataka) te pravo na zaborav (u bilo kojem trenutku možete zatražiti brisanje dijela podataka ili potpuno brisanje iz baze podataka). 
Sukladno odredbi, svoj odgovor očekujte u roku 72h nakon zaprimanja bilo kojeg od navedenih zahtjeva.

Na ovaj način možete upravljati svojim osobnim podacima putem zahtjeva na adresu e-pošte (odjava@yves-rocher.com.hr), putem poziva na broj 035/210-700, putem pisma na našu adresu (Direkt Marketing d.o.o., Rokova 74, 35404 Cernik) ili osobnim dolaskom u trgovine u Rijeci (Korzo 1) ili Splitu (Trg Republike 2 - Marmontova ili Mall of Split, J. Jovića 93). 

Više o zaštiti podataka pročitajte ovdje

POKLON UZ NARUDŽBU

Uvjete za primitak poklona pogledajte OVDJE.

O PODUZEĆU

DIREKT MARKETING d.o.o., Rokova 74, 35404 Cernik
OIB: 98226160205

IBAN: HR4123300031152244602 otvoren kod Splitske banke


Društvo je upisano u Trgovačkom sudu u Slavonskom Brodu  pod brojem MBS:050030550
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna uplaćen u cijelosti
Osnivač društva: Philippe Kovačević
Član uprave: Nathalie Kovačević

Tel.: 035/210-700
Fax: 035/210-708
E-mail: info@yves-rocher.com.hr
Web stranica: www.yves-rocher.com.hr