POVIJEST BRANDA
|
|
|
|
|
1959. godine Yves Rocher, francuski industrijalac, vizionar i političar, iznad svega strastven prema ženskoj ljepoti, kreirao je u svom kućnom laboratoriju kremu za lice na bazi zlatice. Krema je brzo stekla popularnost među stanovnicima La Gacilly, malom gradu u regiji Bretanji, gdje je živio Yves Rocher i gdje je započeo povijest branda. U početku, kozmetika se mogla naručiti samo poštom sve do 1969. godine, kada je Yves Rocher u Parizu otvorio svoju prvu trgovinu. Od tada, razvoj branda uzeo je maha i uskoro je postao prepoznatljiv u cijeloj Francuskoj.
|
|
|
|
|
|
|
|
Međutim, ambicija Yves Rocher-a bila je učiniti svoju kozmetiku dostupnu svim ženama i sedamdesetih godina vidio je priliku za širenje branda u Europu. Prvo je otišao u Belgiju, zatim Švicarsku, a potom i u druge zemlje zapadne Europe. Danas smo prisutni u 88 zemalja na 5 kontinenata, a pod našim logom nalazi se više od 1500 trgovina. Osim u trgovinama, naši proizvodi su dostupni u online trgovinama te putem kataloške prodaje. Jedna od tri žene u Francuskoj je klijent Yves Rocher branda.
|
|
|
Yves Rocher u Hrvatskoj
|
|
|
|
Već dugi niz godina, Yves Rocher ljepota brine i za žene u Hrvatskoj. Prva trgovina bila je otvorena u Zagrebu, a zatim u Zadru, Splitu, Osijeku i Rijeci. Trenutno na Hrvatskom tržištu posluje 7 Yves Rocher trgovina, a planira se otvaranje i u drugim gradovima Hrvatske.
|
|
|
|
|
|
Moguće je koristiti 3 dostupna kanala distribucije:
|
|
|
|
Internet prodaja
|
Trgovine
|
Kataloška prodaja
|
|
Također nas možete pronaći na društvenim mrežama:
|
|
|
|
|
Kozmetika stvorena iz biljaka
|
|
|
|
Svi naši proizvodi stvoreni su na bazi biljaka. U botaničkom vrtu u La Gacilly raste više od 1.100 vrsta biljaka koje su konstantno predmet suvremenih metoda ekstrakcije u potrazi za učinkovitim aktivnim sastojcima. Svake godine naši znanstvenici provode više od 6.000 testova, kako bismo mogli lansirati sve novije i savršenije kozmetičke formule.
|
|
|
|
|
|
|
|
Niti u jednoj fazi stvaranja naše kozmetike nisu uključeni posrednici, stoga možemo osigurati ne samo najvišu kvalitetu već i pristupačne cijene, a time – dostupnost svim ženama.
|
|
|
Akcije za dobrobit planete
|
|
|
|
Ostaviti budućim generacijama zemlju u stanju u kakvom ju je primio, uvijek je bio najvažniji cilj Yves Rocher-a. Slijedeći ovu filozofiju, 1991. stvorena je zaklada za očuvanje prirode. Njen počasni predsjednik je Jacques Rocher, sin osnivača branda. Jedna od ključnih akcija koju provodi Yves Rocher Zaklada Ženski Planet Zemlja – je natjecanje koje nagrađuje inicijativu žena kojima je ekologija važan dio života i poduzimanje lokalnih akcija za zaštitu okoliša. Do danas je nagrađeno 300 žena u više od 50 zemalja širom svijeta.
|
|
|
|
|
|
|
|
Druga, jednako važna inicijativa je akcija Biljka za Planet pokrenuta 2007. godine nakon susreta Jacques Rocher-a s prvim dobitnikom Nobelove nagradu za mir u Africi. Zaklada je postavila za cilj sadnju 50 milijuna stabala na svim kontinentima do kraja 2015. godine. Također smo pioniri u području inicijative za obranu životinja. Kao prva tvrtka koja je prestala testiranje kozmetičkih proizvoda na životinjama. Odluka koju smo poduzeli niz godina prije službene zabrane u zemljama koje pripadaju Europskoj uniji.
|
|
|