ČESTA PITANJA

Koji su načini plaćanja na web shopu?

Mogućnosti plaćanja:
- pouzećem (isključivo gotovinom prilikom preuzimanja paketa)

- slijedećim karticama jednokratno: Premium Visa, Visa, Diners, Maestro® ili MasterCard®

- slijedećim karticama na rate: Premium Visa, Visa, Diners ili Maestro®.


Omogućeno je plaćanje karticama na rate, ako iznos računa prelazi 70€:

- Diners kreditnom karticom do 6 rata,

- Premium Visa, Visa ili Maestro® karticama Privredne banke Zagreb do 3 rate.

Web shop sadrži integraciju s CorvusPay naprednim sustavom za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

Koji su troškovi i rokovi isporuke?

Troškovi slanja dodaju se u zadnjem koraku u košarici prilikom kreiranja narudžbe.

Uobičajeni rok dostave putem GLS paketne dostave je 2 radna dana. Troškovi pakiranja i slanja putem GLS paketne dostave iznose 5,90€.

Uobičajeni rok dostave putem Hrvatske Pošte je 3 do 7 radnih dana. Troškovi pakiranja i slanja putem Hrvatske Pošte iznose 5,90€.

Uvjet za besplatnu dostavu provjeri ovdje.

Kako mogu iskoristiti promotivni kod?

U drugom koraku u košarici se nalazi polje u koje je potrebno unijeti promotivni kod. Nakon unosa, pored polja će biti ispisana poruka o uspješnosti unosa promotivnog koda.

U košarici je moguće unijeti samo jedan promotivni kod. U slučaju unosa više kodova za redom, web shop će prihvatiti samo zadnji uspješno unesen promotivni kod.

Ako se promotivni kod odnosi na dodatan poklon uz kupnju, prije unosa koda potrebno je navedeni proizvod već imati u košarici. Nakon unosa promotivnog koda, njegova cijena će postati 0€.

Kako mogu pratiti svoj paket?

Nakon što narudžba bude obrađena, a paket zaprimi dostavna služba, primit ćete obavijest putem e-pošte, Viber aplikacije ili SMS s poveznicom koja omogućuje praćenje pošiljke.

Koji su uvjeti povrata ili zamjene?

Zamjenu za drugi proizvod nije moguće napraviti, nego isključivo povrat.

Sukladno zakonu o zaštiti potrošača NN 19/2022 temeljem čl. 79. i čl. 86. ovoga Zakona ne možemo uvažiti povrat ili zamjenu proizvoda koji su otvoreni ili korišteni zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga.

Iznimke:
- ako je isporučeno nešto što prethodno nije naručeno
- ako je isporučenom proizvodu istekao rok trajanja
- ako isporučeni proizvod ima grešku ili vidljiva oštećenja koja nisu nastala u transportu.

Nakon preuzimanja robe paket je moguće vratiti u roku od 14 dana.

Potrebno je ispuniti i poslati Obrazac za jednostrani raskid ugovora elektronskim putem ili u paketu. Obrazac mora biti ispravno popunjen.

Novac za vraćene proizvode bit će uplaćen na kreditnu karticu kojom je roba kupljena. Ako je plaćanje izvršeno pouzećem, u navedenom Obrascu je potrebno navesti podatke računa na kojeg će se izvršiti povrat novca.

Kupac snosi troškove povrata robe na adresu Yves Rocher web shop trgovine tvrtke Direkt Marketing d.o.o.

Molimo nemojte slati pakete s otkupninom jer ih nećemo moći
preuzeti.

Kako mogu saznati svoj jedinstveni broj Programa vjernosti?

Jedinstveni broj Programa vjernosti možete saznati:

- na računu prilikom kupnje u trgovini ili na web shopu,

- na web shopu u odjeljku "Moj profil",

- u trgovini u Rijeci, Samoboru ili Splitu kod Savjetnice za ljepotu,

- pozivom korisničkoj podršci na broj 035210700,

- e-mailom na adresu info@yves-rocher.com.hr.

Nisam član Programa vjernosti. Kako mogu postati?

Postoje dva načina:

1. Prilikom kupnje u trgovini u Rijeci, Samoboru ili Splitu naše Savjetnice za ljepotu pitat će vas jeste li u Programu vjernosti. Ako još niste, a želite biti, recite to i za nekoliko trenutaka postajete naš vjerni član!

2. Prilikom registracije na web shopu automatski ulazite u Program vjernosti.

Psst! Pripremili smo Poklon dobrodošlice za sve nove članove Programa vjernosti. ;)

Kako mogu znati skupljam li bodove u Programu vjernosti i na web shopu i u trgovini?

1. "Do sada sam Yves Rocher proizvode kupovala u trgovinama u Rijeci, Samoboru i Splitu, te uz kupnje skupljala bodove i ostvarivala benefite. Želim nastaviti istim tempom, ne želim kupovati na web shopu."

Odlične vijesti za vas! Sve kupce koji su imali staru Karticu vjernosti automatski smo s 1.7.2022. prebacili u novi Program vjernosti u kojem se bodovi skupljaju u trgovinama i na web shopu, po novom principu o kojem više možete saznati ovdje. Ako ne želite kupovati na web shopu, nema problema, nastavite uživati u pogodnostima Programa vjernosti samo u trgovinama, kao i do sada.

2. "Do sada sam kupovala samo na web shopu, nikada u trgovini u Rijeci, Samoboru ili Splitu. Nisam sudjelovala u Programu vjernosti. Ne planiram kupovati u tim trgovinama."

Do 1.9.2022. na web shopu, na žalost, nije postojao Program vjernosti. No evo odličnih vijesti za vas! Ovdje možete pročitati sve o novom Programu vjernosti i uživati u njegovim benefitima. Prvom kupnjom na web shopu automatski ulazite u Program vjernosti.

3. "Kupujem i na web shopu i u trgovinama. Super je što od sad mogu skupljati i koristiti svoje bodove gdje god poželim!"

Slažemo se, napokon! :)

Prilikom prve registracije na novom web shopu (lansiran 1.9.2022.) unesite svoj jedinstveni broj Programa vjernosti u za to previđeno polje. Navedeni broj imate od ranije ako ste kupovali u našim trgovinama (nekoliko pitanja iznad ovog možete saznati kako doći do tog broja).

Nakon što ste unijeli svoj broj Programa vjernosti, spremni ste za zajedničko skupljanje bodova i korištenje Programa vjernosti u trgovinama i na web shopu.

Prilikom kupnje u trgovini pokažite Savjetnici za ljepotu na blagajni svoj QR kod kojeg možete pronaći na web shopu u odjeljku "Moj profil - Program vjernosti". Skenirajte ga i bodovi se odmah zbrajaju! :)